Helgen innan sportlov.

Måndag. Första lediga dagen på sportlovet. Jag måste säga att det var fantastiskt skönt med sovmorgon i morse. Eller ja... klockan ringde iofs 07.00 då jag var tvungen att ringa vårdcentralen för att boka en tid. Men seeen kunde jag somna om igen. Verkligen välbehövligt. 
 
Helgen har varit ganska fullbokad. I fredags var jag och mina gossar hos fam. Zandelin och skrev på nya papper på Scoopan. Nu är han vår helt och hållet. Finaste lilla hårbollen.
 
I lördags var jag på Maries inflyttningsfest. Vilken otroligt mysig lägenhet hon hittat. Var kan jag hitta något liknande? Typ idag? 
 
Igår var vi först inbjuda till lilla Devins 1 årskalas. Herregud... 1 år redan? Därefter åt vi god söndagsmiddag hemma hos mamma o pappa. Världens bästaste föräldrar. 
 
Marie hade bunkrat upp i lördags. Ostbricka, taxfree dricka och hur mycket snacks som helst.
Ännu mer "nyttigheter". Devins fiiiina tårta. :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

VAAAA???? har du ringt Vårdcentralen???!!! KORS i taket!! BRA där!!! :)

2013-02-18 @ 19:11:27
URL: http://mobilblogg.nu/Maddisen
Postat av: Mum

<3

2013-02-20 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0