Min dag.

Hade en ta-hand-om-mig-själv dag igår. Jag, Maddi & Linda var först på spraytan hos Emma. Tre små pepparcookies är vi nu. På kvällen sen var jag och klippte mig hos Maria... och så gjorde jag slingor för första gången på ett år. Har varit så duktig på att låta håret vila men nu var det dags för lite ny färg. Jag skippade dock att bleka det. Tror knappt jag vågar mig på att göra det fler gånger. Det sliter aaaalldeles för mycket. Men nu är jag lite förnyad haha.... tänk ändå vad lite färg kan göra... både i hår och på kropp.  
 Snygga jag igår haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Najsigt

2013-02-21 @ 18:46:19
URL: http://mobilblogg.nu/Maddisen
Postat av: Mum

Fiin!

2013-02-25 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0