Enjoy Hair Care!

Det är inte helt lätt att duscha när ens tå inte får bli blöt ska jag säga er. Jag får ha foten i en plastpåse och stå med ena benet utanför duschen. Ett litet projekt med andra ord. För att skynda på så skippade jag att använda balsam då det tar en halv evighet att skölja ur. Jag kom på att jag hade ett "leave in" balsamspray hemma som jag fått av bästaste Zäta från USA. Har använt det ett par gånger för länge sen med sen glömt bort det... DUMT för herregud vad bra det var. Håret var minst lika lätt att reda ut med detta spray som med vanligt balsam... och så luktar det fantastiskt gott. Perfekt när man har bråttom!
Tror inte det säljs i Sverige... jag har i alla fall inte sett det. 

Kommentarer
Postat av: Mum

Du får beställa mer från käraste Sara!

2013-03-11 @ 09:32:59
Postat av: S

Jag intygar att det är riktigt bra, tror jag använt det mer än C :P

2013-03-11 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0